از تمرکز کافی برخوردار نبودیم.

فرهاد قائمی: از تمرکز کافی برخوردار نبودیم

فرهاد قائمی بازیکن جوان کشورمان علت باخت ایران در چهارمین مسابقه ایران لهستان در مرحله بین قاره ای لیگ جهانی والیبال در 2014 علت باخت ایران را نداشتن تمرکز کافی دانست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان اظهارداشت: اکثر ست های این 2 بازی را با اختلاف بسیار کم به حریف واگذار کردیم. چون در زمان شروع بازی از تمرکز کافی برخوردار نبودیم بازی از دستمان خارج شد.
وی یادآور شد: بازیکنان لهستانی در خانه بهتر از بازی های تهران ظاهر شدند. آن ها در این 2 بازی در پوئن های سرویس موفق عمل کرده و با زدن سرویس های بدون نقص خط دفاعی ایران را برهم ریختند. لهستان امروز واقعا خوب بود.
قائمی در مورد تماشاچیان لهستانی حاضر در سالن اظهارداشت: هواداران لهستانی بدون بوجود آوردن مشکل حاشیه ای در کنار سالن تیم ملی کشورشان را تشویق می کردند.
تیم ملی والیبال کشورمان در پارمین رویارویی خود مقابل تیم ملی لهستان با نتیجه 3 بر صفر شکست را پذیرفت با این احتساب لهستانی ها برای راهیابی به مرحله نهایی لیگ جهانی باید منتطر نتیجه دیدار برزیل و ایتالیا که روز یکشنبه 15 تیرماه برگزار می شود باشند.
 


فرهاد قائمی  از تمرکز کافی برخوردار نبودیم 1

[ سه شنبه 15 تير 1393برچسب:, ] [ 13:54 ] [ ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد